12 October 2012

My Life : To The Beautiful You

to the beautidful you

So Sweet..Tu je yang boleh aku ungkapkan untuk cerita yang baru je aku tengok...best giler woo! Choi Minho yang berlakon pulak... pelakon korea aku minat tu...sooooo owesome! Jangan dengki tau kalau korang tak boleh tengok maybe ada hikmah di sebalik korang tak boleh tengok tu... Yang pasti cerita ni memang the best..!

Lebih Lanjut



SINOPSIS 
Drama ini bercerita tentang Goo Joo Hee (Choi Seol Ri), seorang gadis Korea yang tinggal di Amerika Serikat. Pada suatu hari, dia melihat kompetisi track and field di TV, dan menjadi tertarik akan salah satu kompetitor lompat tinggi, Kang Tae Joon (Min Ho).


Dia mulai mengidolakan atlit muda tersebut dan juga pindah ke Korea untuk dapat berada di sekolah yang sama dengan Tae Joon setelah dia mengalami kecelakaan yang berpotensi untuk mengakhiri karirnya sebagai atlit. Sekolah yang diikuti Tae Joon adalah sekolah laki-laki, sehingga Jae Hee harus menyamar sebagai laki-laki untuk dapat masuk ke sekolah tersebut.




CAST:
    Min Ho sebagai Kang Tae Joon
    Choi Seol Ri sebagai Goo Jae Hee
    Lee Hyun Woo sebagai Cha Eun Kyul
    Kim Ji Won sebagai Seol Ha Na
    Kang Ha Neul sebagai Joo Ji Chul
    Hwang Kwang Hee sebagai Song Jong Min

aku lebih suka yang atas dari yang bawah

Okay..! Rasa dah cukup koet *memang ayat aku*
Selamat Petang *sambil tengok nasi ayam*




4 comments:

  1. bukan lee min ho la.. choi min ho from group SHINee :)

    ReplyDelete
  2. ouch! OK.. saya bukan peminat tegar.... :)

    ReplyDelete
  3. akunak rebut,,pengomen owr~~~~>

    ReplyDelete

Thanks everyone. May God Bless You!

-Myrol Najmy