23 September 2012

My Life : Kota Bharu,Kelantan

 
 
 
Selamat Datang ke blog yang simple ini untuk yang baru nak baca entry aq dan untuk readers baru aq..terima kasih berjuta-juta kerana sudi melawat blog ini..ok dah cukup sebagai intro..!  ^^"
 
Kelantan sedang menanti aq pada esok hari ( 24/9/2012) ,, cukup menggembirakan hati aq yang dua minggu lagi akan menghadapi Final Exam 2012..! Oh My God..! So Scared.. hehe  ^^" Luapakan hal itu buat seketika..Nak enjoy kat sana punya pasal.. Mirol mirol,apa lah yang ada dalam pikiran kau sekarang ni..kau kene bawak sekolah tau,,bukan nak bawak diri kau semata-mata kat sana..ingat tujuan kau yang sebenar..! 
 
Ok,, Aku nak ceritakan kat korang yang aq and the gengz seramai 9 orang akan ke SMK Zainab 1,, saper ade kenal sekolah ni?? Aq first time dengar nama sekolah ni..haha! Banyak sungguh ku merapu dalam entry ni....Dengan ku mencuri on9 blog ni sambil buat kerja,, aq nak cerita cepat-cepat kenapa aq akan ke sana..
 
Aq akan membawa SMAASZA sbgai Sekolah Kluster Kecemerlangan iaitu kebitaraan Sains & Silat .. Aq bekerja di bawah kebitaraan sains..hehe ^^" bukan silat tau..! aq silat?? tak boleh untuk dibayangkan..haha!
Ok! ada 3 rakan seperjuagan aq akan menyertai Solar Car Competition ..InsyaAllah kami akan membawa piala kejuaraan..Amin! Sebab apa? Sebab rakan perempuan aq seramai 4 org telah pergi ke Miri, Sarawak,,, dan mereka telah mengharumkan nama sekolah aq.. "Best Presenter" yang pergi tu termasuk rakan blogger kita.. ---->>  Ha...Mizah

Aq harap kitorang yg ke kelantan esok hari akan present sekolah kluster smaasza ni dgn bangganya..tak perlu malu-malu nak tunjuk betapa hebatnya sekolah kita...seriously..! hehe ^^"

^^" AKU BANGGA DENGANMU WAHAI SKK SMAASZA ^^"

PESERTA YANG AKAN KE SANA :

1) Amirol Najmi --> Pameran Sains
2) Adam Al-hakim --> Pameran Sains
3) Wan Asyraaf --> Solar Car 
4) Alif Ikhwan --> Solar Car
5) Syed Man --> Solar Car
6) Hadi Darwish --> Pameran Silat
7) Ariff Embong --> Pameran Silat
8) Azharuddin --> Kalimatusobah
9) Mujahid --> kalimatusobah

# Ahmad Mirza Fahmi Bin Baharuddin terpaksa menarik diri kerana menyertai pertandingan GSP pada hari yang sama,, Semoga dia & the gengz berjaya ke peringkat seterusnya..! Amin.. ^^"
 
 
 
 
 
 
 
 

4 comments:

  1. jangan risau..!

    ada himah lar tuh..1 ;0

    ReplyDelete
  2. Anonymous9/25/2012

    erm, best best jugak, cenderahati jgn lupa!

    ReplyDelete
  3. mijah,,,! sorryy,,! x tau nak beli apa sebab tak singgah kdai..!

    ## otw nak balik,,inagt nk pergi pasar siti khadijah...tapi semua org badmood..,, so?? x jadik..

    ReplyDelete

Thanks everyone. May God Bless You!

-Myrol Najmy