24 September 2012

My Life : Dugaan + Nikmat ??

Malas nak cerita panjang-panjang sebab terlalu mengantuk.. seriously.! letih sangat-sangat buat kera petang takd..berapa jam entah,,yang pasti memang lama..! tu yang sure.. :) aq buat kerja apa? aq kemaskan Kiosk sempena Karnival SKK ni lar.. bagi saper yang tak tahu lagi..-->> SKK
Bukan yang tu aq nak ceritakan kat korang semua.. Dugaan - Kiosk yang telah kami semua siapkan telah hancur musnah ditiup angin ribut... Sungguh menyedihkan tapi kami bersyukur je sebab ada sekolah lain yang lagi teruk rugi..Kira beruntung la sebab sekolah aq sempat menyimpan sebelum semuanya musnah..Biarlah gambar berbicara.. ^^"
sungguh mengerikan + menyedihkan  :)

can see?

Barang yg telah selamat


cg sibuk berbincang dgn pelajar
nampak aq yg mengada-ngada tu

SubhanaAllah.. ~

Alhamdulillah..nasib baik tiada sesiapa yg cedera,, Selepas selamatkan semua harta benda,, Kami semua bertolak ke Mirama untuk makan.. Sungguh menikmatkan.. hehe :) Jom layan gabar kat bawah ni.. ^^"




agak meletihkan tapi seronok nak makan..Ngee~  ^^"
maaf agak blurr

Salah satu lauk yg kami makan..yum2

Best ni..Enak Sekali


Aq rasa dah cukup dah..! Ngantuk sangat-sangat ni.. Sekarang ni pun tgh On9 dalam Hotel..! Sungguh menyeronokkan + Sejukkk..! ^^""

BUDBHAI & NYTEZZ  >>>!!   ^^"

5 comments:

  1. alahai,
    kesian betul..
    habis semua barang >_<

    ReplyDelete
  2. ohhh..,kesian sunggoh kamooo!!

    ReplyDelete
  3. jangan risau.. Allah maha Mengetahui..

    ^%^ ada hikmah..! maybe kiteorang akan menang... Amin.! :)

    ReplyDelete
  4. Xper, Insya Allah menang !

    ReplyDelete
  5. dah takder rezki dah..!

    sangat sedih..!

    ReplyDelete

Thanks everyone. May God Bless You!

-Myrol Najmy