Showing posts with label wE Are hAmbA Allah.... Show all posts
Showing posts with label wE Are hAmbA Allah.... Show all posts

15 September 2012

My Life : Kaget Bangat


Salam Satu Malaysia..hehe~ memandangkan esok Hari Malaysia yang membolehkan aq terus berblogging hari ni.... aq ingin mengucapkan selamat Hari Malaysia kepada semua rakyat Malaysia yang tggal di bumi Malaysia yang aman & makmur ini.... perlu bersyukur yerk..! kita tak perlu cinta kpd pemimpin tapi cinta kepada negara itu sehgina drpd iman kan.. hehe *ahli seusrah aq bagitau*




Berbalik kpd tajuk entry di atas,, amat mebuatkan aq betul-betul terkejut dgn berita ini...walaupun dah lama berlaku tapi aq tahu sempena 100 hari kematian arwah.. arwah? siapa? ni aq nak kasitau kat korang semua ni.. seorang blogger telah meninggal pada tahun ini...tak silap aq ,, bulan jun..kalau korang nak tahu dgn lebih lanjut..sila ke blog arwah--->> Her Illusionist *dikendalikan oleh mama arwah*

Yang aq nak ceritakan kat korang ni.. aq rasa terkejut dan agak takut lar...duduk lam bilik sorang-sorang...apatah lagi aku seorang blogger yang statusnya sama dgn arwah..maksud aq..kami adalah seorang blogger...aq rasa agak takut lar untuk terus membaca pasal arwah... apa-apa pun,, aq harap arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang yang beriman...Amin..

AL-FATIHAH ^^"

9 March 2012

HEHE..~ sOmething were here..

SELAMAT PULANG KE KoTA



KoRANG SUKE X BACA apa2 cam nim... mirOL suka sgt2... hehe..~
nde nim kadang2 byk gak manfaat yer....x cayA bAcA rr yang mirOl uplOad nim.... mmg mencabar dunia NI kAn.... sO,,kiter semua kenallah berdOa sentiasa kPd Allah agar kiter dpt menempuhi dugaan yang penuh mencabar di dunia ini...~ rAmAi yANg pEsAn kAt mirOL supaya buat belOg nim untuk dakwah..tapi mirOl kenal diri mirOL...mirOl kurang mampu unruk buat semua tuh..... insyaAllah,, mirOl akn cuba...~ ""yA Allah Engkau bantulah Aku yA Allah.."",, kOrang semUA jgn lupakAn dOakn mirOl yerk... gOod luck All... bye3..~ saAlam jumAat..n seLAmAt mAlam..~