4 January 2014

Happy and Sad [ 2014 ]

 
 
 
Hmmm . Macam mana aku nak mulakan nii , oke straight to the point jelahh kan ! Tahun Baru dah bermula , perancangan aku untuk permulaan tahun baru ni tak banyak , cuma sampingan disebabkan dijemput untuk menghadiri majlis majlis 'kenamaan' . Jadi nak tak nak terpaksa akur sambil senyum kesedihan :')

Bagi 3 bulan pertama , aku dah cerita dalam blog nii untuk menghadiri Plkn . Hmmm , ramai jugak laa yang mengeluarkan pendapat , seronok , happy kat sana . Takpe , kita tengokk jer nanti aku cerita all my day kat sana keyy :) Maybe ada hikmahh , tu jer yang aku fikir bila dapat semua nii !

Bak kata kawan aku : Berkhidmat untuk negara ?! Jommmm ! haha



Nak kata sedihh 2014 ? Tak jugak , kekadang tu rasa mcm tak sabar pun ada nak pergi kem nii . Haha ! Gilo kaa --''

Hmmm . Tentang EXO *Idols kegemaran aku abad ini* Kumpulan ni ada variety show diorang sendiri dibawah SM Entertainment , EXO Showtime ! Bila nak sebut nama show dye mesty aku teringatkan cara diorang sebut nama rancangan nii ::

Suho : EXO s ?
All : Showtime !!

#Sambil buat macam nii :)

Macam sweet jugak lahh . Nak rasa feel diorang , sila tgok EXOst key (Y)

Oke , aku nak cakap pasal friendship ! Bila aku tgok show nii yang episode 6 , aku mengalirkan airmata tauu . Tak tahu laa kenapa , rasa macam happy jer bila ada friendship mcm diorang :) Diorang buat wish sempena 2014 nii yang sedihh tuu kot . Kot kot laa , aku tak tahu jugak feeling aku time tuu . Huhu

Asal nak cerita kesweetan diorang , tapi tak tahu nak explain macam mana . Korang tengok jelahh senang cerita , tak rugi tau sebab korang akan dapat moral of the show ! Seriously :) Tapi pandai pandai lahh buka minda korang sikit .. Hehe

Sebenarnya , banyak aku nak cerita dalam entry nii dua tiga hari sebelum nak buat entry ni , tapi tak ingat ! Fulamakkkk , Sorry guys :)

P/s : Nak kongsi lagu feveret aku [ EXO ] Mana tahu korang jatuhh cinta jugak dengan lagu diorang ! Wakaka *aku suka lagu yang harmony , bukan pop rock etc*

1) Miracles of december
2) Christmas Day 
3) Paradise

Thanks for reading this entry !

Nota kaki : Harap maaf jika penulisan aku diblog ni agak tidak memberangsangkan , tak tahulah ! Rasa mcm kekok jer nak tulis .. Hmmm , happy ke tak pembaca blog nii -__-'' #Wonder


No comments:

Post a Comment

Thanks everyone. May God Bless You!

-Myrol Najmy