19 October 2012

My Life : Dengki + Frust

momojuk =(
Sejujur dan seikhlasnya aku ingin memeberitahu kat korang semua,aku teramat lah dengki dengan kengkawan aku yang setenang-tenang air di tasik masa nak periksa pulak tuh! Adoyai.! Dengki betul aku tengok diorang,Tapi takpe aku tak keash pun sebab aku ni tak bijak macam diorang, Aku sedar setara mana aku kene study untuk bolehkan diri aku tergolong dalam orang beriman & cemerlang. Kan?

Kita sahaja yang boleh jugde diri kita sampai tahap mana kita dah belajar tahun itu. Pada masa yang sama untuk mengabdikan diri kepada Yang Maha Esa kan? Kene lah usaha sikit,ni just my opinion ja,tak tahu lah pendapat & pandangan korang macam mana. aku ni tak kesah sangat lar apa korang nak fikirkan terhadap aku. " Study Lewat Malam Buat Apa Kalau Tidur Dalam Kelas". ok aku terima pendapat korang tapi aku kene lah usaha dulu kan? 
tak lah macam ni.Kesian cg
Jangan lah main nak jugde-jugde sesuka hati sampai sakit hati aku dibuatnya. Kekadang tu boleh lar kita nak terima pendapat diorang.Tapi Just aku je yang boleh judge tahap mana dah aku boleh belajar.! Doakan aku berjaya dunia akhirat tau.! Sempena last year exam ni kan. hehe

Demam. Demam bukan penghalang untuk kita terus berusaha tau. Lawan demam tu jangan biar demam yang kawal kita. Seriously,aku demam seminggu masa last year exam *ni pun tak habis lagi ni* tapi aku bertekad yang aku akan berusaha sedaya mungkin jugak.Sebab apa? Sebab aku nak berjaya lah! tanya pulak.hehe
Mula-mula masa demam tu rasa nak mati pun ada *mati sakit lagi larrr*. Terlalu pening batuk mual loya. Fuih!Bila teringat semula la kan.Terseksa jugaklah,tapi aku yakin dosa aku akan kurang sebab tu kene bertahan,time exaam pulak tuh! Walaupun agak sukar untuk menjawab peperiksaan,akan tetap ku tempuhi jua .. Ceh! Macam nak buat karangan la pulak aku ni.. Opss.! Terlebih pulak stacy hehe :)

BTW, Thanks kepada semua guru-guru & kengkawan aku yang banyak mengajar aku erti kehidpuan & ketabahan dalam mengahadapi liku-liku yang penuh dengan cabaran.Aku ni kan manusia yang lemah,yang memerlukan banyak dorongan.Thanks ma abah kakak-kakak and abang-abang aku. Thanks you so much! Semoga kalian semua berada dalam golongan orang yang beriman di akhirat kelak! Amin...
"Kejayaan milik orang yang berusaha bukannya orang yang bijak semata-mata" AmirolNajmi96.....

Amirol Najmi ''Success will be yours"

No comments:

Post a Comment

Thanks everyone. May God Bless You!

-Myrol Najmy