13 September 2012

Nasihat : Smart Life

huh! hari nim aku bosan2 lps balik umah ni.... dengarlah sdikit nasihat dripadaku wahai semua readers aku yang kacak-kacak dan baik hati ni...sebab terlalu letih dgn aktiviti sekolah & baru sahaja menghabiskan peperiksaan setara walaupun kawan aku kata simple...kita tetap kene usaha tau! jgn judge soalan setara tu tak penting...malas nak berleter panjang-panjang..so jom kita tengok @ layan gambar kat bawah ni..bukan pasal isu hangat pon...juz for smart study or smart life in our life..! lets go!
FIRST: JANGAN MALAS


SECOND: REDHA ALLAH


usaha-usaha juga tapi jangan pernah kita lupa siapa yg memberi kejayaan kpd kita semua... hanya yang maha Esa... Allah Taala..~ so! jangan lupa tau..ni pun untuk diri aku jugak! ==''

 THIRD: MEMBACA
jadilah macam budak kecik ni..walaupun masih kecik tapi dah boleh tau dye ni seorang yg bijak..kan? kita semua mestilah mula or mendidik anak-anak sejak azali lagi dalam rajin membaca ni supaya mereka menjadi org yg berilmu...hehe~ boleh jauhi jadi katak tau ...sebab? ''katak di bawah tempurung''


AND :::::

huh?? gulp!

mesti @ wajib!

aku rasa dah cukup kot..so,,i want to sleep now becoz i am so sleepy and tired very-very tired...

huh?! oh my english!! haha

selamat malam..!

p/s: tazkirah islam tak semestinya pasal feqah,,syariah..usuluddin and all...ianya sekadar nasihat yg boleh diambil ikhtibar dalam kehidupan....jgn anggap bukan-bukan tau..!!












No comments:

Post a Comment

Thanks everyone. May God Bless You!

-Myrol Najmy