21 August 2012

My Life : Raya Ketiga 2012


RAYA KETIGA

Weh! raya ni kan.. aq duk pergi kenduri jer.. buncit perut tau x? haha! Btw seronok tau sebab dapat gak rasa suasana raya walaupun hanya ke kenduri..sebab apa? sebab dapat pakai baju baru..haha! nakal sungguh kau ni.. memang pon.. one more thing, dapat tengok ramai sgt org pkai baju baru.. bau kedai bro! haha! nak gelak pecah perut aq rase..! btw,happy gak raya ni..!


tau x? tiga buah rumah aq pergi kenduri.. semuanya tak bagi duit raya.. soo,, raya ari ni memang kosong poket aq.. haha! kesian kan? memang! budak cam aq ni kekurangan duit nak simpan..saje je nak simpan duit raya.. nak jadi macam budak2.. nak kembalikan zaman dulu2.. best tau! hOho..

duit raya vs suit baru 2012 ... comel tersusun

mintak maaf banyak2,, raya ni xde gambar nak kongsikan kat korang semua..! aq tertinggal kamera dong!! sory banyak2..!! harap korang enjoy je baca ni tau..! soo,, aq nak chow dulu..! jgn komen apa2 yg tak patut.... komen tu wajib tau! hehe~ dah, stop! chow!

ASSALAMUALAIKUM..
salam lebaran!


p/s: esok aq pergi jalan2 dgn kengkawan aq... jgn lupa korang tengok entry aq esok tau! chow

2 comments:

  1. NEWEST UPDATE (!) Raya Yang Paling Membosankan ♥ Jom Baca/Komen :)

    http://mynameishafizah.blogspot.com/2012/08/raya-yang-membosankan.html

    ReplyDelete

Thanks everyone. May God Bless You!

-Myrol Najmy