3 August 2012

HAPpy??


selamat datang semua..!! hehe

jawab salam dulu..nanti ada something berlaku kan..haha~
eh! happy?? saya happy?? bukan senang nak jumpe n tengOp Dj happy tau...entah kenpa gua jarang happy...tapi gua ttp bersukur sbb gua dpt rasa erti kebahgiaan di dunia ini...Alangkah indanya bila mendapat kebahgiaan di akhirat..~*koya kejap,,ambilah pengajaran*



mintak maaf bazirkan masa korunk untuk baca semua nim...haha!! bukan apa kan...? kita kan blogger..kan3..!! kan3..!! hehe..*mengada betOl anak pa n ma aku nim..haha*
sudah cukup sudah..!! cukup sampai disini saja aq membebel...xnak blebering panjg2.....bazir masa kornk jer nk baca byk2...aku nim kan...belasah sampai mati baru tau..!! mulut banyak betOl...haha..,, saper xkenal AMIROL NAJMI ABDUL RASID a.k.a. AminA AsiD...hehe



ok! fine.! Dj happy sangat sebab dapat buat header baru untuk korunk sempena separuh bulan pose nim.... bulan mengambang,,penuh keindahan di mata ni...sungguh indah ketikaku mengingatinya kambali...subhanAllah!! tu yang pertama..~

yang kedua sebab Dj dah boleyh melepaska rindu kpd kengkawan yg dah lame xjmpe..miss dye org...tapi xper,, Dj dah dpt ramai kwn yg berhijrah ke smaasza taun nim....thanks Allah cOz give me a happy heart frends..!! "'Oh! my English!!!!"" haha!!

hmmm...rsenye xder pape yg nk dikOngsikan kpd korunk semua....eh! Asman a.k.a momO jane,, tengok header aku tu...cOmey x?? tapi xleyh lawan yg kau punya....aku akn usaha lawan kau...tQ!! haha!!

SELAMAT BERIBADAH SEMUA!! ASSALAMUALAIKUM!! selamat malam!



No comments:

Post a Comment

Thanks everyone. May God Bless You!

-Myrol Najmy