25 May 2012

JOM SAMBUNG KATA SAYA by cik MIizah


hurmm...salam semua....dah baca ker??? baca apa?? baca tajuk tu ler..~ hehe
hurmmm....disini saya amirol najmi nak buat pengakuan..!! hehe~ nak tau x semua?? saya akan jOin cOntest nim....maybe the first oNe yg jOin.. sOry lar kalau terlalu perasan... jOm tengOp syarat2 nya..!! yeehhaaaa!!!
 tekan..!!
huhuhhu..~

eh..eh.. terlupa lar pulak....syrt2 nya adalah:::
1) jadi fOllOwer si blogger cik mizah..
2)buat enrty yg tajuknya macam DJ buat...~
3)dan... nak tahu dengan lebih lanjut...tekanlah kat banner tuh.!! hoho
KATA @ AYAT YANG PERLU DI SAMBUNG::
(    Bibir senang berkata ingin setia. Namun perkara yang paling penting  dalam setia itu ialah . . . . . . . . . . . . . . )
SAPER YANG TAHU SILALAH JoIN...

INI AYAT DJ..
 setialah pada yang satu..
     Bibir senang berkata ingin setia. Namun perkara yang paling penting  dalam setia itu ialah kejujuran dalam hati..itulah yang paling penting kerana kejujuran mewujudkan kesetiaan yang  kedua,,keikhlasan untuk setia...yang ini juga penting kerana semua perkara memerlukan keikhlasan untuk melakukan perkara itu secara istiqamah(berterusan)..ketiga,,pemikiran yang positif terhadap S.E.T.I.A.... ini akan membuatkan kita untuk sentiasa berdepan dengan kesetiaan kerana menganggap setia itu adalah sesuatu perkara yang baik untuk dilakukan....last but not least,,kejujuran dalam hati..itulah yang paling penting kerana kejujuran mewujudkan kesetiaan yang betul2 bukan sekadar mainan sekaligus membuang kata-kata BIBIR SENANG BERKATA INIGIN SETIA...tetapi susah untuk dituruti...(DOCTOR J)
KEPADA CIK MIZAH: ''TABAH LAH MENGAHADAPAI DUGAAN HIDUP...JANGAN CARE SGT KAT ORG LEN.,.. ISI HATI BLOGGER JAUH BERBEZA DENGAN ISI HATI YANG BIASA'' *pesanan penaja*

bye3 semua..~
 

1 comment:

  1. Thanks si DJ.... hoho. mmg yg pertama join pun..hehe

    ReplyDelete

Thanks everyone. May God Bless You!

-Myrol Najmy